برای ثبت عکس هایی جذاب باید خودتان جذب عکاسی شوید. همیشه تکیه بر عادت های همیشگی خود که شبیه به قرار دادن هواپیما بر روی حالت خلبانی خودکار است، نکنید. برای کشف زیبایی های بیشتر در موقعیتی خاص و گنجاندن آن در یک کادر باید زمان بیشتری را به ترکیب بندی اختصاص دهید.

هر فردی که عکاسی می کند، تعریف متفاوتی از این کار دارد. به طور کلی، عکاس شخصی است که مهارت عکس گرفتن با دوربین را داشته باشد و ممکن است این کار به صورت حرفه ای انجام شود و یا آماتور.

عکاسان حرفه ای این کار را بیشتر برای کسب درآمد انجام می دهند و عکاسان آماتور بیشتر به دنبال ثبت لحظات زیبا و خاطرات زندگی روزمره هستند. عکاس ها بیشتر به صورت آزاد کار می کنند و مشتریان مختلف، آنها را برای پروژه های متفاوت استخدام می کنند.
صرف نظر از قصد و هدفی که از انجام کار عکاسی در ذهن دارید، اول باید با معایب و مزایای شغل عکاسی آشنا شوید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.ژست های جدید برای ثبت عکس هایی جذاب باید خودتان جذب عکاسی شوید. همیشه تکیه بر عادت های همیشگی خود که شبیه به قرار دادن هواپیما بر روی حالت خلبانی خودکار است، نکنید. برای کشف زیبایی های بیشتر در موقعیتی خاص و گنجاندن آن در یک کادر باید زمان بیشتری را به ترکیب بندی عکاسی اختصاص دهید.
همچنین وقتی با یک رسانه کار می کنید، ممکن است امکانات زیادی برای مسافرت در اختیار شما قرار بگیرد یا پس از انجام کار، همه هزینه های سفر به شما برگردانده شود. گاهی اوقات ممکن است مشتری شما، هزینه سفر برای عکاسی را پرداخت کند و موفق به دیدن مکان هایی شوید که همیشه آرزوی دیدن آنها را داشته اید. اگر برای وبلاگ دیگران محتوا تولید می کنید هم ممکن است هزینه های سفر شما را پرداخت کنند تا برای آنها عکاسی کنید. البته، هزینه خرید دوربین عکاسی یا خرید دوربین فیلم برداری بر عهده خود شماست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *